05
Акт


    Карабаза, І. А.
    Бенчмаркінг - аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлерів при виході на зарубіжні ринки [Текст] : библиография / І. А. Карабаза, І. Г. Єгорова // Актуальні Проблеми Економіки. - 2016. - № 2. - С. 41-49. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
РУБ 05
Рубрики: Маркетинг--Бенчмаркінг
Аннотация: У статті виявлено необхідність застосування творчої маркетингової стратегії українських рітейлерів при виході на зарубіжні ринки. Здійснено порівняння стратегій американських та європейських компаній - лідерів роздрібної торгівлі


Доп.точки доступа:
Єгорова, І. Г.
Экземпляры всего: 1
Філія 10-го корпусу (1)
Свободны: Філія 10-го корпусу (1)