Акт Карабаза, І. А. Бенчмаркінг - аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлерів при виході на зарубіжні ринки [Текст] : библиография / І. А. Карабаза, І. Г. Єгорова> // Актуальні Проблеми Економіки. - 2016. - № 2. - С. 41-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Бенчмаркінг Аннотация: У статті виявлено необхідність застосування творчої маркетингової стратегії українських рітейлерів при виході на зарубіжні ринки. Здійснено порівняння стратегій американських та європейських компаній - лідерів роздрібної торгівлі Доп.точки доступа: Єгорова, І. Г. Экземпляры всего: 1 Філія 10-го корпусу (1) Свободны: Філія 10-го корпусу (1) |