Поисковый запрос: <.>A=Ларіна, Я. С.$<.> |
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10 |
>1.
| Ларіна Я.С. Можливості формування конкурентних переваг підприємств АПК України на основі застосування маркетингових стратегій/Я. С. Ларіна // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.347-351
|
>2.
| Ларіна Я.С. Цінові стратегії підприємств аграрного сектору: сутність, значення та чинники вибору в сучасних умовах/Я. С. Ларіна // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України, 2010. Вип.154. Ч.2.-С.154-160
|
>3.
| Ларіна Я. С. Сучасні стратегії та маркетингові інструменти підприємств АПК в умовах глобалізації/Я. С. Ларіна // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України, 2011,N Вип. 168, ч. 1.-С.229-234
|
>4.
| Ларіна Я.С. Формування й особливості застосування маркетингових стратегій підприємствами АПК/Я.С. Ларіна // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету, 2006,N Вип. 97.-С.386-389
|
>5.
| Ларіна Я.С. Визначення пріоритетних напрямів розвитку підприємств АПК України/Я. С. Ларіна // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2008,N Вип. 120.-С.72-77
|
>6.
| Ларіна Я. С. Екологічний маркетинг як концепція розвитку підприємств АПК України/Я. С. Ларіна // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України, 2012,N Вип. 177. Ч. 2.-С.93-100
|
>7.
| Ларіна Я. С. Інноваційні процеси та інноваційна політика як чинники забезпечення конкурентоспроможності підприємств АПК/Я. С. Ларіна, М. О. Балацька // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України, 2014,N Вип. 200, ч. 1.-С.226-234
|
>8.
| Чорний Г. М. Класифікація методів наукових досліджень на рівні суб'єктів агробізнесу/Г. М. Чорний, Л. М. Худолій, Я. С. Ларіна, І. А. Міщенко // Економіка АПК, 2015,N № 12.-С.12-18
|
>9.
| Чорний Г. М. Аспекти управлінської діяльності в теорії аграрного менеджменту/Г. М. Чорний, Я. С. Ларіна, І. А. Міщенко // Економіка АПК, 2016,N № 3.-С.80-85
|
>10.
| Ларіна Я. С. Моделювання обсягів споживання м'ясопродуктів як основа формування стратегій та комплексів маркетингу м'ясопереробних підприємств/Я. С. Ларіна // Економіка АПК, 2018,N № 8.-С.82-91
|
|