Поисковый запрос: <.>S=Маркетинг -- Організація сільськогосподарського виробництва<.> |
Общее количество найденных документов : 38
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1.
| Харенко А. О. Збут продукції рослинництва сільськогсподарськими підприємствами/А. О. Харенко, О. Л. Бурляй, Т. І. Бортник // Актуальні Проблеми Економіки, 2015,N № 8.-С.213-225
|
>2.
| Ткаченко К. В. Особливості організації збуту зернових культур агропідприємствами/К. В. Ткаченко // Вісник аграрної науки, 2013,N № 7.-С.77-79
|
>3.
| Тарасович Л. В. Роль маркетингових досліджень у діяльності підприємств агрохімічного сервісу/Л. В. Тарасович // Вісник Житомирського національного агроекологічного університету, 2011,N № 1(28). т. 2
|
>4.
| Степанець А.В. Маркетинг худоби та створення оптових ринків сільськогосподарської продукції в Україні/А. В. Степанець // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України, 2009. Вип. 142. Ч. 1.-С.180-184
|
>5.
| Скоцик В. Є. Формування дилерської мережі збуту сільськогосподарської техніки в Україні/В. Є. Скоцик // Вісник аграрної науки, 2013,N № 9.-С.61-64
|
>6.
| Рябчик І.В. Маркетингова діяльність підприємств в умовах стагфляції/І.В. Рябчик // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету, 2002,N Вип. 56.-С.296-298
|
>7.
| Рудницька О.В. Організація маркетингової діяльності на ринку органічної агропродовольчої продукції/О. В. Рудницька // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.339-342
|
>8.
| Романова Л. В. Теоретичні підходи до маркетингу сільських територій/Л. В. Романова // Актуальні Проблеми Економіки, 2015,N № 10.-С.249-260
|
>9.
| Рибакова О.В. Маркектингові дослідження реалізації продукції садівництва в Запорізькій області/О.В. Рибакова // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету, 2002,N Вип.52.-С.75-77.
|
>10.
| Павлюк И. Маркетинг со смаком/И. Павлюк // Зерно, 2014,N № 10.-С.50-55
|
|
|