Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронна картотека статей- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Науковці НУБіП України (6)Періодичні видання. Журнали (8)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Маркетинг -- Організація сільськогосподарського виробництва<.>
Общее количество найденных документов : 38
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-38 
1.

Харенко А. О. Збут продукції рослинництва сільськогсподарськими підприємствами/А. О. Харенко, О. Л. Бурляй, Т. І. Бортник // Актуальні Проблеми Економіки, 2015,N № 8.-С.213-225
2.

Ткаченко К. В. Особливості організації збуту зернових культур агропідприємствами/К. В. Ткаченко // Вісник аграрної науки, 2013,N № 7.-С.77-79
3.

Тарасович Л. В. Роль маркетингових досліджень у діяльності підприємств агрохімічного сервісу/Л. В. Тарасович // Вісник Житомирського національного агроекологічного університету, 2011,N № 1(28). т. 2
4.

Степанець А.В. Маркетинг худоби та створення оптових ринків сільськогосподарської продукції в Україні/А. В. Степанець // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України, 2009. Вип. 142. Ч. 1.-С.180-184
5.

Скоцик В. Є. Формування дилерської мережі збуту сільськогосподарської техніки в Україні/В. Є. Скоцик // Вісник аграрної науки, 2013,N № 9.-С.61-64
6.

Рябчик І.В. Маркетингова діяльність підприємств в умовах стагфляції/І.В. Рябчик // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету, 2002,N Вип. 56.-С.296-298
7.

Рудницька О.В. Організація маркетингової діяльності на ринку органічної агропродовольчої продукції/О. В. Рудницька // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.339-342
8.

Романова Л. В. Теоретичні підходи до маркетингу сільських територій/Л. В. Романова // Актуальні Проблеми Економіки, 2015,N № 10.-С.249-260
9.

Рибакова О.В. Маркектингові дослідження реалізації продукції садівництва в Запорізькій області/О.В. Рибакова // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету, 2002,N Вип.52.-С.75-77.
10.

Павлюк И. Маркетинг со смаком/И. Павлюк // Зерно, 2014,N № 10.-С.50-55
 1-10    11-20   21-30   31-38 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)