Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронна картотека статей- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Науковці НУБіП України (6)Періодичні видання. Журнали (8)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Маркетинг -- Організація сільськогосподарського виробництва<.>
Общее количество найденных документов : 38
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-38 
1.

Євчук Л.А. Щодо підвищення ролі маркетингу винопродукції/Л.А. Євчук // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету, 2002,N Вип.52.-С.72-75.
2.

Артімонова І. В. Щодо питання організаційних засад аграрного маркетингу агропідприємствами/І. В. Артімонова // Вісник аграрної науки, 2011,N № 10.-С.65-67
3.

Бабенкова Т. Ю. Особливості формування каналів збуту сільськогосподарської продукції/Т. Ю. Бабенкова // Вісник аграрної науки, 2012,N № 11.-С.76-78
4.

Балановська Т. І. Вдосконалення процесу планування маркетингової діяльності в сільськогосподарському підприємстві/Т. І. Балановська, О. В. Степенко // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України, 2011,N Вип. 168. ч. 1.-С.141-144
5.

Балановська Т.І. Маркетингові аспекти діяльності підприємств на агропродовольчому ринку/Т. І. Балановська, О. П. Гогуля // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.343-347
6.

Буряк Р.І. Маркетинг продукції птахівництва в Україні/Р.І. Буряк // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету, 2002. т.Вип. 40.-С.340-343
7.

Буряк Р.І. Система маркетингового менеджменту птахівничого підприємства як складова управління якістю діяльності/Р. І. Буряк // Сучасне птахівництво, 2011,N №3(100).-С.30-35
8.

Варченко О. М. Методологічні підходи до оцінки збуту продукції сільськогосподарськими товаровиробниками/О. М. Варченко, І. В. Свиноус, Д. М. Микитюк // Вісник аграрної науки, 2013,N № 8.-С.66-69
9.

Варченко О.М. Напрями обґрунтування маркетингових стратегій для підприємств цукрової промисловості/О. М. Варченко // Вісник аграрної науки, 2010,N №3.-С.61-64
10.

Володина Н. Г. Маркетинговые риски сельскохозяйственной кооперации/Н. Г. Володина, Л. В. Петрунина // Известия Тимирязевской сельскохозяйственной академии, 2013,N № 4.-С.128-138
 1-10    11-20   21-30   31-38 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)