Поисковый запрос: <.>S=Маркетинг -- Організація сільськогосподарського виробництва<.> |
Общее количество найденных документов : 38
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1.
| Євчук Л.А. Щодо підвищення ролі маркетингу винопродукції/Л.А. Євчук // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету, 2002,N Вип.52.-С.72-75.
|
>2.
| Артімонова І. В. Щодо питання організаційних засад аграрного маркетингу агропідприємствами/І. В. Артімонова // Вісник аграрної науки, 2011,N № 10.-С.65-67
|
>3.
| Бабенкова Т. Ю. Особливості формування каналів збуту сільськогосподарської продукції/Т. Ю. Бабенкова // Вісник аграрної науки, 2012,N № 11.-С.76-78
|
>4.
| Балановська Т. І. Вдосконалення процесу планування маркетингової діяльності в сільськогосподарському підприємстві/Т. І. Балановська, О. В. Степенко // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України, 2011,N Вип. 168. ч. 1.-С.141-144
|
>5.
| Балановська Т.І. Маркетингові аспекти діяльності підприємств на агропродовольчому ринку/Т. І. Балановська, О. П. Гогуля // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.343-347
|
>6.
| Буряк Р.І. Маркетинг продукції птахівництва в Україні/Р.І. Буряк // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету, 2002. т.Вип. 40.-С.340-343
|
>7.
| Буряк Р.І. Система маркетингового менеджменту птахівничого підприємства як складова управління якістю діяльності/Р. І. Буряк // Сучасне птахівництво, 2011,N №3(100).-С.30-35
|
>8.
| Варченко О. М. Методологічні підходи до оцінки збуту продукції сільськогосподарськими товаровиробниками/О. М. Варченко, І. В. Свиноус, Д. М. Микитюк // Вісник аграрної науки, 2013,N № 8.-С.66-69
|
>9.
| Варченко О.М. Напрями обґрунтування маркетингових стратегій для підприємств цукрової промисловості/О. М. Варченко // Вісник аграрної науки, 2010,N №3.-С.61-64
|
>10.
| Володина Н. Г. Маркетинговые риски сельскохозяйственной кооперации/Н. Г. Володина, Л. В. Петрунина // Известия Тимирязевской сельскохозяйственной академии, 2013,N № 4.-С.128-138
|
|
|