Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронна картотека статей- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Науковці НУБіП України (6)Періодичні видання. Журнали (8)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Маркетинг -- Організація сільськогосподарського виробництва<.>
Общее количество найденных документов : 38
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-38 
1.

Кваша С.М. Маркетинг на українському ринку засобів захисту рослин/С.М. Кваша; С.М., О.Б. Воробйов , О.Ф. Лука // Аграрна наука і освіта, 2001. т.Т. 2,N № 1-2.-С.136-141
2.

Рябчик І.В. Маркетингова діяльність підприємств в умовах стагфляції/І.В. Рябчик // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету, 2002,N Вип. 56.-С.296-298
3.

Буряк Р.І. Маркетинг продукції птахівництва в Україні/Р.І. Буряк // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету, 2002. т.Вип. 40.-С.340-343
4.

Рибакова О.В. Маркектингові дослідження реалізації продукції садівництва в Запорізькій області/О.В. Рибакова // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету, 2002,N Вип.52.-С.75-77.
5.

Лебединська О.І. Маркетингові проблеми розвитку системи торгівлі овочевою продукцією в Харківській області/О.І. Лебединська // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету, 2002,N Вип.52.-С.69-72.
6.

Євчук Л.А. Щодо підвищення ролі маркетингу винопродукції/Л.А. Євчук // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету, 2002,N Вип.52.-С.72-75.
7.

Гримак О.Я. Вплив маркетингової діяльності на трансформаційні процеси в АПК України/О.Я. Гримак, В.І. Михайловський, І.Р. Оленич // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету, 2002,N Вип.52.-С.34-36.
8.

Кравцов Р.Й. Управління маркетингом тваринницької продукції шляхом її ідентифікації технологією штрихкодування/Р.Й. Кравцов, Р.Б. Кухар, В.П. Квачов // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету, 2002,N Вип.52.-С.62-64.
9.

Орехівський В.Г. Маркетингові програми виробництва зерна/В.Г. Орехівський // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету, 2002. т.Вип. 40.-С.337-340
10.

Рудницька О.В. Організація маркетингової діяльності на ринку органічної агропродовольчої продукції/О. В. Рудницька // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.339-342
 1-10    11-20   21-30   31-38 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)