Поисковый запрос: <.>S=Маркетинг -- Організація сільськогосподарського виробництва<.> |
Общее количество найденных документов : 38
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1.
| Камінська Т. Г. Вартісні оцінки майна підприємств України/Т. Г. Камінська // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України, 2011,N Вип. 168, ч. 1.-С.284-295
|
>2.
| Балановська Т. І. Вдосконалення процесу планування маркетингової діяльності в сільськогосподарському підприємстві/Т. І. Балановська, О. В. Степенко // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України, 2011,N Вип. 168. ч. 1.-С.141-144
|
>3.
| Гримак О.Я. Вплив маркетингової діяльності на трансформаційні процеси в АПК України/О.Я. Гримак, В.І. Михайловський, І.Р. Оленич // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету, 2002,N Вип.52.-С.34-36.
|
>4.
| Гавриш О. М. Вплив факторів на формування маркетингових стратегій підприємств/О. М. Гавриш // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України, 2011,N Вип. 168, ч. 1.-С.174-179
|
>5.
| Орехівський Ю. Г. Глобальність інтелектуалізації аграрної праці в неопарадигмі управління економікою знань/Ю. Г. Орехівський // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України, 2011,N Вип. 168, ч. 1.-С.254-260
|
>6.
| Харенко А. О. Збут продукції рослинництва сільськогсподарськими підприємствами/А. О. Харенко, О. Л. Бурляй, Т. І. Бортник // Актуальні Проблеми Економіки, 2015,N № 8.-С.213-225
|
>7.
| Рибакова О.В. Маркектингові дослідження реалізації продукції садівництва в Запорізькій області/О.В. Рибакова // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету, 2002,N Вип.52.-С.75-77.
|
>8.
| Кваша С.М. Маркетинг на українському ринку засобів захисту рослин/С.М. Кваша; С.М., О.Б. Воробйов , О.Ф. Лука // Аграрна наука і освіта, 2001. т.Т. 2,N № 1-2.-С.136-141
|
>9.
| Буряк Р.І. Маркетинг продукції птахівництва в Україні/Р.І. Буряк // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету, 2002. т.Вип. 40.-С.340-343
|
>10.
| Павлюк И. Маркетинг со смаком/И. Павлюк // Зерно, 2014,N № 10.-С.50-55
|
|
|