Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронна картотека статей- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Науковці НУБіП України (6)Періодичні видання. Журнали (8)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Маркетинг -- Організація сільськогосподарського виробництва<.>
Общее количество найденных документов : 38
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-38 
1.

Камінська Т. Г. Вартісні оцінки майна підприємств України/Т. Г. Камінська // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України, 2011,N Вип. 168, ч. 1.-С.284-295
2.

Балановська Т. І. Вдосконалення процесу планування маркетингової діяльності в сільськогосподарському підприємстві/Т. І. Балановська, О. В. Степенко // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України, 2011,N Вип. 168. ч. 1.-С.141-144
3.

Гримак О.Я. Вплив маркетингової діяльності на трансформаційні процеси в АПК України/О.Я. Гримак, В.І. Михайловський, І.Р. Оленич // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету, 2002,N Вип.52.-С.34-36.
4.

Гавриш О. М. Вплив факторів на формування маркетингових стратегій підприємств/О. М. Гавриш // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України, 2011,N Вип. 168, ч. 1.-С.174-179
5.

Орехівський Ю. Г. Глобальність інтелектуалізації аграрної праці в неопарадигмі управління економікою знань/Ю. Г. Орехівський // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України, 2011,N Вип. 168, ч. 1.-С.254-260
6.

Харенко А. О. Збут продукції рослинництва сільськогсподарськими підприємствами/А. О. Харенко, О. Л. Бурляй, Т. І. Бортник // Актуальні Проблеми Економіки, 2015,N № 8.-С.213-225
7.

Рибакова О.В. Маркектингові дослідження реалізації продукції садівництва в Запорізькій області/О.В. Рибакова // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету, 2002,N Вип.52.-С.75-77.
8.

Кваша С.М. Маркетинг на українському ринку засобів захисту рослин/С.М. Кваша; С.М., О.Б. Воробйов , О.Ф. Лука // Аграрна наука і освіта, 2001. т.Т. 2,N № 1-2.-С.136-141
9.

Буряк Р.І. Маркетинг продукції птахівництва в Україні/Р.І. Буряк // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету, 2002. т.Вип. 40.-С.340-343
10.

Павлюк И. Маркетинг со смаком/И. Павлюк // Зерно, 2014,N № 10.-С.50-55
 1-10    11-20   21-30   31-38 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)