Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронна картотека статей- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Науковці НУБіП України (6)Періодичні видання. Журнали (8)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Маркетинг -- Організація сільськогосподарського виробництва<.>
Общее количество найденных документов : 38
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-38 
1.

Грабко Н.О. Маркетингове забезпечення підприємств молочної промисловості Одеської області/Н. О. Грабко // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.332-335
2.

Данько Ю.І. Трансформація комплексу маркетингу аграрних підприємств в умовах вступу до СОТ/Ю. І. Данько // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.335-338
3.

Рудницька О.В. Організація маркетингової діяльності на ринку органічної агропродовольчої продукції/О. В. Рудницька // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.339-342
4.

Балановська Т.І. Маркетингові аспекти діяльності підприємств на агропродовольчому ринку/Т. І. Балановська, О. П. Гогуля // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.343-347
5.

Ларіна Я.С. Можливості формування конкурентних переваг підприємств АПК України на основі застосування маркетингових стратегій/Я. С. Ларіна // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.347-351
6.

Косіюк В.П. Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств регіонального агропромислового підкомплексу/В. П. Косіюк // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.351-354
7.

Кушнір І.Г. Удосконалення організаційної структури відділу маркетингу на підприємствах м"ясного птахівництва/І. Г. Кушнір // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.354-359
8.

Левшукова Т.М. Особливості формування маркетингового механізму фінансування підприємств АПК як складової агромаркетингу/Т. М. Левшукова // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.359-361
9.

Гуменна О.В. Маркетингові комунікації в реалізації інноваційних процесів в АПК/О. В. Гуменна // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України, 2009. Вип. 142. Ч. 1.-С.63-67
10.

Степанець А.В. Маркетинг худоби та створення оптових ринків сільськогосподарської продукції в Україні/А. В. Степанець // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України, 2009. Вип. 142. Ч. 1.-С.180-184
 1-10    11-20   21-30   31-38 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)