Поисковый запрос: <.>S=Маркетинг -- Організація сільськогосподарського виробництва<.> |
Общее количество найденных документов : 38
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1.
| Грабко Н.О. Маркетингове забезпечення підприємств молочної промисловості Одеської області/Н. О. Грабко // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.332-335
|
>2.
| Данько Ю.І. Трансформація комплексу маркетингу аграрних підприємств в умовах вступу до СОТ/Ю. І. Данько // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.335-338
|
>3.
| Рудницька О.В. Організація маркетингової діяльності на ринку органічної агропродовольчої продукції/О. В. Рудницька // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.339-342
|
>4.
| Балановська Т.І. Маркетингові аспекти діяльності підприємств на агропродовольчому ринку/Т. І. Балановська, О. П. Гогуля // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.343-347
|
>5.
| Ларіна Я.С. Можливості формування конкурентних переваг підприємств АПК України на основі застосування маркетингових стратегій/Я. С. Ларіна // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.347-351
|
>6.
| Косіюк В.П. Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств регіонального агропромислового підкомплексу/В. П. Косіюк // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.351-354
|
>7.
| Кушнір І.Г. Удосконалення організаційної структури відділу маркетингу на підприємствах м"ясного птахівництва/І. Г. Кушнір // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.354-359
|
>8.
| Левшукова Т.М. Особливості формування маркетингового механізму фінансування підприємств АПК як складової агромаркетингу/Т. М. Левшукова // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.359-361
|
>9.
| Гуменна О.В. Маркетингові комунікації в реалізації інноваційних процесів в АПК/О. В. Гуменна // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України, 2009. Вип. 142. Ч. 1.-С.63-67
|
>10.
| Степанець А.В. Маркетинг худоби та створення оптових ринків сільськогосподарської продукції в Україні/А. В. Степанець // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України, 2009. Вип. 142. Ч. 1.-С.180-184
|
|
|