Поисковый запрос: <.>S=Маркетинг -- Організація сільськогосподарського виробництва<.> |
Общее количество найденных документов : 38
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1. ![](http://irb.nubip.edu.ua/irbis64r_14/images/printer.jpg)
| 05 Еко
Дудар, Т. Г. Маркетинг у системі формування ринку органічної агропродовольчої продукції [Текст] : библиография / Т. Г. Дудар, О. Т. Шумейко, В. Т. Дудар> // Економіка АПК. - 2017. - № 7. - С. 46-53. - Библиогр. в конце ст.
РУБ 05 Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва
Доп.точки доступа: Шумейко, О. Т.; Дудар, В. Т. Экземпляры всего: 1 Філія 10-го корпусу (1) Свободны: Філія 10-го корпусу (1) Найти похожие
|
>2. ![](http://irb.nubip.edu.ua/irbis64r_14/images/printer.jpg)
| 05 Акт
Харенко, А. О. Збут продукції рослинництва сільськогсподарськими підприємствами [Текст] : библиография / А. О. Харенко, О. Л. Бурляй, Т. І. Бортник> // Актуальні Проблеми Економіки. - 2015. - № 8. - С. 213-225
РУБ 05 Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва
Доп.точки доступа: Бурляй, О. Л.; Бортник, Т. І. Экземпляры всего: 1 Філія 10-го корпусу (1) Свободны: Філія 10-го корпусу (1) Найти похожие
|
>3. ![](http://irb.nubip.edu.ua/irbis64r_14/images/printer.jpg)
| 05 Акт
Романова, Л. В. Теоретичні підходи до маркетингу сільських територій [Текст] : библиография / Л. В. Романова> // Актуальні Проблеми Економіки. - 2015. - № 10. - С. 249-260
РУБ 05 Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва
Экземпляры всего: 1 Філія 10-го корпусу (1) Свободны: Філія 10-го корпусу (1) Найти похожие
|
>4. ![](http://irb.nubip.edu.ua/irbis64r_14/images/printer.jpg)
| 05 Зер
Павлюк, И. Маркетинг со смаком [Текст] : библиография / И. Павлюк> // Зерно. - 2014. - № 10. - С. 50-55
РУБ 05 Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва Аннотация: Польша: как правильно зарабатsвать на переработке и чем должно заниматься аграрное министерство
Экземпляры всего: 1 ЧЗН (1) Свободны: ЧЗН (1) Найти похожие
|
>5. ![](http://irb.nubip.edu.ua/irbis64r_14/images/printer.jpg)
| 05 Віс
Варченко, О. М. Методологічні підходи до оцінки збуту продукції сільськогосподарськими товаровиробниками [Текст] / О. М. Варченко, І. В. Свиноус, Д. М. Микитюк> // Вісник аграрної науки. - 2013. - № 8. - С. 66-69
РУБ 05 Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва
Доп.точки доступа: Свиноус, І. В.; Микитюк, Д. М. Экземпляры всего: 1 ЧЗН (1) Свободны: ЧЗН (1) Найти похожие
|
>6. ![](http://irb.nubip.edu.ua/irbis64r_14/images/printer.jpg)
| 05 Віс
Ткаченко, К. В. Особливості організації збуту зернових культур агропідприємствами [Текст] / К. В. Ткаченко> // Вісник аграрної науки. - 2013. - № 7. - С. 77-79
РУБ 05 Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва
Экземпляры всего: 1 ЧЗН (1) Свободны: ЧЗН (1) Найти похожие
|
>7. ![](http://irb.nubip.edu.ua/irbis64r_14/images/printer.jpg)
| 05 Изв
Володина, Н. Г. Маркетинговые риски сельскохозяйственной кооперации [Текст] / Н. Г. Володина, Л. В. Петрунина> // Известия Тимирязевской сельскохозяйственной академии. - 2013. - № 4. - С. 128-138
РУБ 05 Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва
Доп.точки доступа: Петрунина, Л. В. Экземпляры всего: 1 ЧЗН (1) Свободны: ЧЗН (1) Найти похожие
|
>8. ![](http://irb.nubip.edu.ua/irbis64r_14/images/printer.jpg)
| 05 Віс
Скоцик, В. Є. Формування дилерської мережі збуту сільськогосподарської техніки в Україні [Текст] / В. Є. Скоцик> // Вісник аграрної науки. - 2013. - № 9. - С. 61-64
РУБ 05 Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва
Экземпляры всего: 1 ЧЗН (1) Свободны: ЧЗН (1) Найти похожие
|
>9. ![](http://irb.nubip.edu.ua/irbis64r_14/images/printer.jpg)
| 05 Віс
Бабенкова, Т. Ю. Особливості формування каналів збуту сільськогосподарської продукції [Текст] / Т. Ю. Бабенкова> // Вісник аграрної науки. - 2012. - № 11. - С. 76-78
РУБ 05 Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва
Экземпляры всего: 1 ЧЗН (1) Свободны: ЧЗН (1) Найти похожие
|
>10. ![](http://irb.nubip.edu.ua/irbis64r_14/images/printer.jpg)
| 06 Нац
Ларіна, Я. С. Сучасні стратегії та маркетингові інструменти підприємств АПК в умовах глобалізації [Текст] / Я. С. Ларіна> // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. - 2011. - Вип. 168, ч. 1. - С. 229-234. - Библиогр. в конце ст.
РУБ 06 Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва
Экземпляры всего: 10 НФ (2), Ф-10 (7), ЧЗН (1) Свободны: НФ (2), Ф-10 (7), ЧЗН (1) Найти похожие
|
|
|