Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронна картотека статей- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Науковці НУБіП України (6)Періодичні видання. Журнали (8)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Маркетинг -- Організація сільськогосподарського виробництва<.>
Общее количество найденных документов : 38
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-38 
1.
06
Нац


    Євчук, Л. А.
    Щодо підвищення ролі маркетингу винопродукції [Текст] / Л.А. Євчук // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету. - 2002. - Вип.52. - С. 72-75.
УДК
РУБ 06
Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва

Экземпляры всего: 12
НФ (9), Ф-6 (1), Ф-10 (1), ЧЗ-4 (1)
Свободны: НФ (9), Ф-6 (1), Ф-10 (1), ЧЗ-4 (1)
Найти похожие

2.
05
Віс


    Артімонова, І. В.
    Щодо питання організаційних засад аграрного маркетингу агропідприємствами [Текст] / І. В. Артімонова // Вісник аграрної науки. - 2011. - № 10. - С. 65-67
УДК
РУБ 05
Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва

Экземпляры всего: 1
ЧЗН (1)
Свободны: ЧЗН (1)
Найти похожие

3.
05
Віс


    Бабенкова, Т. Ю.
    Особливості формування каналів збуту сільськогосподарської продукції [Текст] / Т. Ю. Бабенкова // Вісник аграрної науки. - 2012. - № 11. - С. 76-78
УДК
РУБ 05
Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва

Экземпляры всего: 1
ЧЗН (1)
Свободны: ЧЗН (1)
Найти похожие

4.
06
Нац


    Балановська, Т. І.
    Вдосконалення процесу планування маркетингової діяльності в сільськогосподарському підприємстві [Текст] / Т. І. Балановська, О. В. Степенко // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. - 2011. - Вип. 168. ч. 1. - С. 141-144
УДК
РУБ 06
Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва


Доп.точки доступа:
Степенко, О. В.
Экземпляры всего: 10
НФ (2), Ф-10 (7), ЧЗН (1)
Свободны: НФ (2), Ф-10 (7), ЧЗН (1)
Найти похожие

5.
06
Нац


    Балановська, Т. І.
    Маркетингові аспекти діяльності підприємств на агропродовольчому ринку [Текст] : библиография / Т. І. Балановська, О. П. Гогуля // Науковий вісник Національного аграрного університету. - 2007. Вип. 110. Ч.2. - С. 343-347
УДК
РУБ 06
Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва


Доп.точки доступа:
Гогуля, О.П.
Найти похожие

6.
06
Нац


    Буряк, Р. І.
    Маркетинг продукції птахівництва в Україні [Текст] / Р.І. Буряк // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету. - 2002. - Вип. 40. - С. 340-343
УДК
РУБ 06
Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва

Экземпляры всего: 10
НФ (6), ЧЗ-4 (1), Ф-12 (1), Ф-11 (1), Ф-10 (1)
Свободны: НФ (6), ЧЗ-4 (1), Ф-12 (1), Ф-11 (1), Ф-10 (1)
Найти похожие

7.
05
Суч


    Буряк, Р. І.
    Система маркетингового менеджменту птахівничого підприємства як складова управління якістю діяльності [Текст] / Р. І. Буряк // Сучасне птахівництво. - 2011. - №3(100). - С. 30-35
УДК
РУБ 05
Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва

Экземпляры всего: 1
Ф-12 (1)
Свободны: Ф-12 (1)
Найти похожие

8.
05
Віс


    Варченко, О. М.
    Методологічні підходи до оцінки збуту продукції сільськогосподарськими товаровиробниками [Текст] / О. М. Варченко, І. В. Свиноус, Д. М. Микитюк // Вісник аграрної науки. - 2013. - № 8. - С. 66-69
УДК
РУБ 05
Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва


Доп.точки доступа:
Свиноус, І. В.; Микитюк, Д. М.
Экземпляры всего: 1
ЧЗН (1)
Свободны: ЧЗН (1)
Найти похожие

9.
05
Віс


    Варченко, О. М.
    Напрями обґрунтування маркетингових стратегій для підприємств цукрової промисловості [Текст] : библиография / О. М. Варченко // Вісник аграрної науки. - 2010. - №3. - С. 61-64
УДК
РУБ 05
Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва

Экземпляры всего: 1
ЧЗН (1)
Свободных экз. нет
Найти похожие

10.
05
Изв


    Володина, Н. Г.
    Маркетинговые риски сельскохозяйственной кооперации [Текст] / Н. Г. Володина, Л. В. Петрунина // Известия Тимирязевской сельскохозяйственной академии. - 2013. - № 4. - С. 128-138
УДК
РУБ 05
Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва


Доп.точки доступа:
Петрунина, Л. В.
Экземпляры всего: 1
ЧЗН (1)
Свободны: ЧЗН (1)
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-38 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)