Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронна картотека статей- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Національний університет біоресурсів і природокористування України (266)Екологія та охорона навколишнього середовища (3)Науковці НУБіП України (67)Дисертації та автореферати (50)Магістерські та бакалаврські роботи випускних каферд (14)Програми навчальних дисциплін (33)Періодичні видання. Журнали (12)Література ФАО (1)Повні тексти навчальних видань (5)Бібліографічні покажчики, списки, довідки (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=маркетинг<.>
Общее количество найденных документов : 171
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
06
Нац


    Самсонова, В. В.
    Методичні засади формування механізму управління конкурентоспроможністю інформаційно-консультативних послуг [Текст] : библиография / В. В. Самсонова // Науковий вісник Національного аграрного університету. - 2007. Вип.110. Ч.1. - С. 161-165
УДК
РУБ 06
Рубрики: Організація сільськогосподарського виробництва--Маркетинг

Найти похожие

2.
06
Нац


    Грабко, Н. О.
    Маркетингове забезпечення підприємств молочної промисловості Одеської області [Текст] : библиография / Н. О. Грабко // Науковий вісник Національного аграрного університету. - 2007. Вип. 110. Ч.2. - С. 332-335
УДК
РУБ 06
Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва

Найти похожие

3.
06
Нац


    Данько , Ю. І.
    Трансформація комплексу маркетингу аграрних підприємств в умовах вступу до СОТ [Текст] : библиография / Ю. І. Данько // Науковий вісник Національного аграрного університету. - 2007. Вип. 110. Ч.2. - С. 335-338
УДК
РУБ 06
Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва

Найти похожие

4.
06
Нац


    Рудницька, О. В.
    Організація маркетингової діяльності на ринку органічної агропродовольчої продукції [Текст] : библиография / О. В. Рудницька // Науковий вісник Національного аграрного університету. - 2007. Вип. 110. Ч.2. - С. 339-342
УДК
РУБ 06
Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва

Найти похожие

5.
06
Нац


    Балановська, Т. І.
    Маркетингові аспекти діяльності підприємств на агропродовольчому ринку [Текст] : библиография / Т. І. Балановська, О. П. Гогуля // Науковий вісник Національного аграрного університету. - 2007. Вип. 110. Ч.2. - С. 343-347
УДК
РУБ 06
Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва


Доп.точки доступа:
Гогуля, О.П.
Найти похожие

6.
06
Нац


    Ларіна, Я. С.
    Можливості формування конкурентних переваг підприємств АПК України на основі застосування маркетингових стратегій [Текст] : библиография / Я. С. Ларіна // Науковий вісник Національного аграрного університету. - 2007. Вип. 110. Ч.2. - С. 347-351
УДК
РУБ 06
Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва

Найти похожие

7.
06
Нац


    Косіюк, В. П.
    Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств регіонального агропромислового підкомплексу [Текст] : библиография / В. П. Косіюк // Науковий вісник Національного аграрного університету. - 2007. Вип. 110. Ч.2. - С. 351-354
УДК
РУБ 06
Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва

Найти похожие

8.
06
Нац


    Кушнір, І. Г.
    Удосконалення організаційної структури відділу маркетингу на підприємствах м"ясного птахівництва [Текст] : библиография / І. Г. Кушнір // Науковий вісник Національного аграрного університету. - 2007. Вип. 110. Ч.2. - С. 354-359
УДК
РУБ 06
Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва

Найти похожие

9.
06
Нац


    Левшукова, Т. М.
    Особливості формування маркетингового механізму фінансування підприємств АПК як складової агромаркетингу [Текст] : библиография / Т. М. Левшукова // Науковий вісник Національного аграрного університету. - 2007. Вип. 110. Ч.2. - С. 359-361
УДК
РУБ 06
Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва

Найти похожие

10.
05
Про


    Єракін, О.
    Місце виробництва біопалива у формуванні маркетингових стратегій підприємств АПК в контексті глобалізаційних проблем [Текст] : библиография / О. Єракін // Пропозиція. - 2009. - №6. - С. 40-41
УДК
РУБ 05
Рубрики: Організація сільськогосподарського виробництва--Маркетинг

Экземпляры всего: 1
ЧЗН (1)
Свободных экз. нет
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)