Поисковый запрос: <.>S=Маркетинг -- Організація сільськогосподарського виробництва<.> |
Общее количество найденных документов : 38
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1. ![](http://irb.nubip.edu.ua/irbis64r_14/images/printer.jpg)
| 06 Нац
Грабко, Н. О. Маркетингове забезпечення підприємств молочної промисловості Одеської області [Текст] : библиография / Н. О. Грабко> // Науковий вісник Національного аграрного університету. - 2007. Вип. 110. Ч.2. - С. 332-335
РУБ 06 Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва
Найти похожие
|
>2. ![](http://irb.nubip.edu.ua/irbis64r_14/images/printer.jpg)
| 06 Нац
Данько , Ю. І. Трансформація комплексу маркетингу аграрних підприємств в умовах вступу до СОТ [Текст] : библиография / Ю. І. Данько > // Науковий вісник Національного аграрного університету. - 2007. Вип. 110. Ч.2. - С. 335-338
РУБ 06 Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва
Найти похожие
|
>3. ![](http://irb.nubip.edu.ua/irbis64r_14/images/printer.jpg)
| 06 Нац
Рудницька, О. В. Організація маркетингової діяльності на ринку органічної агропродовольчої продукції [Текст] : библиография / О. В. Рудницька> // Науковий вісник Національного аграрного університету. - 2007. Вип. 110. Ч.2. - С. 339-342
РУБ 06 Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва
Найти похожие
|
>4. ![](http://irb.nubip.edu.ua/irbis64r_14/images/printer.jpg)
| 06 Нац
Балановська, Т. І. Маркетингові аспекти діяльності підприємств на агропродовольчому ринку [Текст] : библиография / Т. І. Балановська, О. П. Гогуля> // Науковий вісник Національного аграрного університету. - 2007. Вип. 110. Ч.2. - С. 343-347
РУБ 06 Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва
Доп.точки доступа: Гогуля, О.П. Найти похожие
|
>5. ![](http://irb.nubip.edu.ua/irbis64r_14/images/printer.jpg)
| 06 Нац
Ларіна, Я. С. Можливості формування конкурентних переваг підприємств АПК України на основі застосування маркетингових стратегій [Текст] : библиография / Я. С. Ларіна> // Науковий вісник Національного аграрного університету. - 2007. Вип. 110. Ч.2. - С. 347-351
РУБ 06 Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва
Найти похожие
|
>6. ![](http://irb.nubip.edu.ua/irbis64r_14/images/printer.jpg)
| 06 Нац
Косіюк, В. П. Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств регіонального агропромислового підкомплексу [Текст] : библиография / В. П. Косіюк> // Науковий вісник Національного аграрного університету. - 2007. Вип. 110. Ч.2. - С. 351-354
РУБ 06 Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва
Найти похожие
|
>7. ![](http://irb.nubip.edu.ua/irbis64r_14/images/printer.jpg)
| 06 Нац
Кушнір, І. Г. Удосконалення організаційної структури відділу маркетингу на підприємствах м"ясного птахівництва [Текст] : библиография / І. Г. Кушнір> // Науковий вісник Національного аграрного університету. - 2007. Вип. 110. Ч.2. - С. 354-359
РУБ 06 Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва
Найти похожие
|
>8. ![](http://irb.nubip.edu.ua/irbis64r_14/images/printer.jpg)
| 06 Нац
Левшукова, Т. М. Особливості формування маркетингового механізму фінансування підприємств АПК як складової агромаркетингу [Текст] : библиография / Т. М. Левшукова> // Науковий вісник Національного аграрного університету. - 2007. Вип. 110. Ч.2. - С. 359-361
РУБ 06 Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва
Найти похожие
|
>9. ![](http://irb.nubip.edu.ua/irbis64r_14/images/printer.jpg)
| 06 Нау
Гуменна , О. В. Маркетингові комунікації в реалізації інноваційних процесів в АПК [Текст] : библиография / О. В. Гуменна > // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. - 2009. Вип. 142. Ч. 1. - С. 63-67
РУБ 06 Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва
Найти похожие
|
>10. ![](http://irb.nubip.edu.ua/irbis64r_14/images/printer.jpg)
| 06 Нау
Степанець , А. В. Маркетинг худоби та створення оптових ринків сільськогосподарської продукції в Україні [Текст] : библиография / А. В. Степанець > // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. - 2009. Вип. 142. Ч. 1. - С. 180-184
РУБ 06 Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва
Найти похожие
|
|
|