Нац Шаповал, О. Ф. Маркетингові інструменти виходу підприємства на нові зарубіжні ринки [Текст] : библиография / О. Ф. Шаповал, Л. О. Коннова, Т. С. Кириченко> // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України / Серія: Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. - 2014. - Вип. 200, ч. 1. - С. 341-346. - Библиогр.: с. 345-346
Рубрики: Економіка--Економіка підприємств Кл.слова (ненормированные): канали збуту продукції -- біопаливо -- ринки збуту продукції Аннотация: Досліджено механізм розишення каналів збуту продукції підприємтва в процесі виходу на нові зарубіжні ринки країн Європи. Доп.точки доступа: Коннова, Л. О.; Кириченко, Т. С. Экземпляры всего: 10 НФ (2), ЧЗН (1), Ф-10 (7) Свободны: НФ (2), ЧЗН (1), Ф-10 (7) |