06
Нац


    Останiна , Н. В.
    Стратегiчне управлiння на рiвнi системних економiчних моделей [Текст] / Н. В. Останiна // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету. - 1999. - Вип. 19. - С.285-290.
ГРНТИ
УДК
РУБ 06
Рубрики: Маркетинг

Экземпляры всего: 1
ЧЗ-4 (1)
Свободны: ЧЗ-4 (1)

06
Нац


    Орехiвський, Г. А.
    Необхiднiсть органiзацiї маркетингового планування на пiдприємствах бурякоцукрового пiдкомплексу [Текст] / Г. А. Орехiвський // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету. - 1999. - Вип. 18. - С. 104-107 . - ISBN 966-95540-6-3
УДК
РУБ 06
Рубрики: Маркетинг

Экземпляры всего: 2
Ф-6 (1), ЧЗ-10 (1)
Свободны: Ф-6 (1), ЧЗ-10 (1)

06
Нац


    Орехiвський, В. Г.
    Маркетингова концепцiя виробництва зерна [Текст] / В. Г. Орехiвський // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету. - 1999. - Вип. 18. - С. 85-88
УДК
РУБ 06
Рубрики: Маркетинг

Экземпляры всего: 2
Ф-6 (1), ЧЗ-10 (1)
Свободны: Ф-6 (1), ЧЗ-10 (1)

06
Нац


    Кальна-Дубінюк, Т. П.
    Особливості становлення ринку консалтингових послуг в Україні [Текст] / Т.П. Кальна-Дубінюк, С.В. Демченко // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету. - 2002. - Вип.50. - С. 328-333.
УДК
РУБ 06
Рубрики: Маркетинг


Доп.точки доступа:
Демченко, С.В.
Экземпляры всего: 10
Ф-10 (2), Ф-12 (1), НФ (5), Ф-11 (1), ЧЗ-4 (1)
Свободны: Ф-10 (2), Ф-12 (1), НФ (5), Ф-11 (1), ЧЗ-4 (1)

06
Нац


    Доценко, Л. В.
    Інформаційно-консультаційні послуги дорадчих служб як специфічний товар на ринку АПК [Текст] / Л.В. Доценко // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету. - 2002. - Вип. 52. - С. 231-233.
УДК
РУБ 06
Рубрики: Маркетинг

Экземпляры всего: 12
НФ (9), Ф-6 (1), Ф-10 (1), ЧЗ-4 (1)
Свободны: НФ (9), Ф-6 (1), Ф-10 (1), ЧЗ-4 (1)

06
Нац


    Арсеньєва, О. П.
    Маркетингові дослідження - необхідна умова формування і функціонування ринку [Текст] / О.П. Арсеньєва // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету. - 2002. - Вип.52. - С. 36-39.
УДК
РУБ 06
Рубрики: Маркетинг

Экземпляры всего: 12
НФ (9), Ф-6 (1), Ф-10 (1), ЧЗ-4 (1)
Свободны: НФ (9), Ф-6 (1), Ф-10 (1), ЧЗ-4 (1)

06
Нац


    Ліхтер, Т. М.
    Оцінка інформаційного забезпечення прийняття управлінських рішень [Текст] / Т.М. Ліхтер // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету. - 2002. - Вип. 56. - С. 203-206
УДК
РУБ 06
Рубрики: Маркетинг

Экземпляры всего: 10
ЧЗ-4 (1), Ф-10 (3), НФ (5), Ф-6 (1)
Свободны: ЧЗ-4 (1), Ф-10 (3), НФ (5), Ф-6 (1)

06
Нац


    Рябчик, А. В.
    Маркетингові заходи щодо забезпечення продовольчої безпеки України [Текст] / А.В. Рябчик // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету. - 2004. - Вип. 76. - С. 317-321
УДК
РУБ 06
Рубрики: Маркетинг

Экземпляры всего: 10
НФ (7), ЧЗ-4 (1), Ф-10 (2)
Свободны: НФ (7), ЧЗ-4 (1), Ф-10 (2)

06
Нац


    Кушнір, І. Г.
    Теоретичні аспекти формування організаційних структур маркетингу [Текст] / І.Г. Кушнір // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету. - 2006. - Вип. 97. - С. 348-354
УДК
РУБ 06
Рубрики: Маркетинг

Экземпляры всего: 10
НФ (6), ЧЗ-4 (1), Ф-10 (3)
Свободны: НФ (6), ЧЗ-4 (1), Ф-10 (3)

06
Нац


    Ларіна, Я. С.
    Формування й особливості застосування маркетингових стратегій підприємствами АПК [Текст] / Я.С. Ларіна // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету. - 2006. - Вип. 97. - С. 386-389
УДК
РУБ 06
Рубрики: Маркетинг

Экземпляры всего: 10
НФ (6), ЧЗ-4 (1), Ф-10 (3)
Свободны: НФ (6), ЧЗ-4 (1), Ф-10 (3)

06
Нац


    Рябчик, А. В.
    Концептуальні засади міжнародного маркетингу для підприємств агропромислового комплексу [Текст] / А.В. Рябчик // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету. - 2006. - Вип. 97. - С. 389-393
УДК
РУБ 06
Рубрики: Маркетинг

Экземпляры всего: 10
НФ (6), ЧЗ-4 (1), Ф-10 (3)
Свободны: НФ (6), ЧЗ-4 (1), Ф-10 (3)

06
Нац


    Швиденко, О. М.
    Особливості брендингової діяльності фірми після її поглинення [Текст] / О. М. Швиденко // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. - 2011. - Вип. 163. Ч. 3. - С. 206-211
УДК
РУБ 06
Рубрики: Маркетинг

Экземпляры всего: 10
НФ (2), ЧЗН (1), Ф-10 (7)
Свободны: НФ (2), ЧЗН (1), Ф-10 (7)

06
Нац


    Четверик, О. В.
    Можливості розвитку підприємств бурякоцукрового підкомплексу на основі маркетингу [Текст] / О. В. Четверик // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. - 2012. - Вип. 177, ч. 4. - С. 220-224
УДК
РУБ 06
Рубрики: Маркетинг

Экземпляры всего: 10
НФ (2), ЧЗН (1), Ф-10 (7)
Свободны: НФ (2), ЧЗН (1), Ф-10 (7)

06
Нац


    Чорна, О. М.
    Конкурентні переваги як основа розробки стратегії та методи і шляхи їх визначення [Текст] / О. М. Чорна // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. - 2012. - Вип. 177, ч. 4. - С. 224-234
УДК
РУБ 06
Рубрики: Маркетинг

Экземпляры всего: 10
НФ (2), ЧЗН (1), Ф-10 (7)
Свободны: НФ (2), ЧЗН (1), Ф-10 (7)

05
Віс


    Карман, О. В.
    Організаційно-економічні засади збуту овочів в Україні [Текст] / О. В. Карман // Вісник аграрної науки. - 2013. - № 6. - С. 76-78
УДК
РУБ 05
Рубрики: Маркетинг

Экземпляры всего: 1
ЧЗН (1)
Свободны: ЧЗН (1)

05
Агр


    Слободчуков, Д. В.
    Методи і технології протидії "чорному" шару в конкурентній боротьбі підприємств [Текст] / Д. В. Слободчуков // Аграрна наука і освіта. - 2007. - Т. 8, № 3/4. - С. 151-155
УДК
РУБ 05
Рубрики: Маркетинг

Экземпляры всего: 1
ЧЗН (1)
Свободны: ЧЗН (1)

06
Нац


    Гапоненко, Г. М.
    Маркетинг та інновації: взаємозв'язок і вплив на діяльність підприємств [Текст] : библиография / Г. М. Гапоненко // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України : Серія: Економіка, аграний менеджмент, бізнес. - 2014. - Вип. 200, ч. 1. - С. 76-84. - Библиогр.: с. 82-84
УДК
РУБ 06
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормированные):
інноваційний розвиток
Аннотация: Систематизовано наукові підходи до визначення сутності поняття "інновація" та уточнено дане визначення. Охарактеризовано взаємозв'язок маркетингу та інновацій та їх вплив на діяльність і розвиток підприємства.

Экземпляры всего: 10
НФ (2), ЧЗН (1), Ф-10 (7)
Свободны: НФ (2), ЧЗН (1), Ф-10 (7)

05
Еко


    Окландер, М.
    Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації [Текст] : библиография / М. Окландер, І. Педько // Економіст. - 2015. - № 4. - С. 13-18
УДК
РУБ 05
Рубрики: Маркетинг


Доп.точки доступа:
Педько, І.
Экземпляры всего: 1
Ф-10 (1)
Свободны: Ф-10 (1)

05
Акт


    Менді Мок Кім Ман
    "Мистецтво війни" Сунь Цзи в застосуванні до інноваційного та таргетованого маркетингу [Текст] : библиография / Менді Мок Кім Ман // Актуальні Проблеми Економіки. - 2015. - № 11. - С. 8-13. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
РУБ 05
Рубрики: Маркетинг

Экземпляры всего: 1
Філія 10-го корпусу (1)
Свободны: Філія 10-го корпусу (1)

05
Акт


    Чухрай, Н. І.
    Маркетингові дослідження готовності підприємств Львівської області до входу на ринки ЄС [Текст] : библиография / Н. І. Чухрай, І. Я. Кулиняк // Актуальні Проблеми Економіки. - 2015. - № 11. - С. 77-86. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
РУБ 05
Рубрики: Маркетинг


Доп.точки доступа:
Кулиняк, І. Я.
Экземпляры всего: 1
Філія 10-го корпусу (1)
Свободны: Філія 10-го корпусу (1)