Нац Останiна , Н. В. Стратегiчне управлiння на рiвнi системних економiчних моделей [Текст] / Н. В. Останiна > // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету. - 1999. - Вип. 19. - С.285-290.
Рубрики: Маркетинг Экземпляры всего: 1 ЧЗ-4 (1) Свободны: ЧЗ-4 (1) |
Нац Орехiвський, Г. А. Необхiднiсть органiзацiї маркетингового планування на пiдприємствах бурякоцукрового пiдкомплексу [Текст] / Г. А. Орехiвський> // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету. - 1999. - Вип. 18. - С. 104-107 . - ISBN 966-95540-6-3
Рубрики: Маркетинг Экземпляры всего: 2 Ф-6 (1), ЧЗ-10 (1) Свободны: Ф-6 (1), ЧЗ-10 (1) |
Нац Орехiвський, В. Г. Маркетингова концепцiя виробництва зерна [Текст] / В. Г. Орехiвський> // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету. - 1999. - Вип. 18. - С. 85-88
Рубрики: Маркетинг Экземпляры всего: 2 Ф-6 (1), ЧЗ-10 (1) Свободны: Ф-6 (1), ЧЗ-10 (1) |
Нац Кальна-Дубінюк, Т. П. Особливості становлення ринку консалтингових послуг в Україні [Текст] / Т.П. Кальна-Дубінюк, С.В. Демченко> // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету. - 2002. - Вип.50. - С. 328-333.
Рубрики: Маркетинг Доп.точки доступа: Демченко, С.В. Экземпляры всего: 10 Ф-10 (2), Ф-12 (1), НФ (5), Ф-11 (1), ЧЗ-4 (1) Свободны: Ф-10 (2), Ф-12 (1), НФ (5), Ф-11 (1), ЧЗ-4 (1) |
Нац Доценко, Л. В. Інформаційно-консультаційні послуги дорадчих служб як специфічний товар на ринку АПК [Текст] / Л.В. Доценко> // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету. - 2002. - Вип. 52. - С. 231-233.
Рубрики: Маркетинг Экземпляры всего: 12 НФ (9), Ф-6 (1), Ф-10 (1), ЧЗ-4 (1) Свободны: НФ (9), Ф-6 (1), Ф-10 (1), ЧЗ-4 (1) |
Нац Арсеньєва, О. П. Маркетингові дослідження - необхідна умова формування і функціонування ринку [Текст] / О.П. Арсеньєва> // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету. - 2002. - Вип.52. - С. 36-39.
Рубрики: Маркетинг Экземпляры всего: 12 НФ (9), Ф-6 (1), Ф-10 (1), ЧЗ-4 (1) Свободны: НФ (9), Ф-6 (1), Ф-10 (1), ЧЗ-4 (1) |
Нац Ліхтер, Т. М. Оцінка інформаційного забезпечення прийняття управлінських рішень [Текст] / Т.М. Ліхтер> // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету. - 2002. - Вип. 56. - С. 203-206
Рубрики: Маркетинг Экземпляры всего: 10 ЧЗ-4 (1), Ф-10 (3), НФ (5), Ф-6 (1) Свободны: ЧЗ-4 (1), Ф-10 (3), НФ (5), Ф-6 (1) |
Нац Рябчик, А. В. Маркетингові заходи щодо забезпечення продовольчої безпеки України [Текст] / А.В. Рябчик> // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету. - 2004. - Вип. 76. - С. 317-321
Рубрики: Маркетинг Экземпляры всего: 10 НФ (7), ЧЗ-4 (1), Ф-10 (2) Свободны: НФ (7), ЧЗ-4 (1), Ф-10 (2) |
Нац Кушнір, І. Г. Теоретичні аспекти формування організаційних структур маркетингу [Текст] / І.Г. Кушнір> // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету. - 2006. - Вип. 97. - С. 348-354
Рубрики: Маркетинг Экземпляры всего: 10 НФ (6), ЧЗ-4 (1), Ф-10 (3) Свободны: НФ (6), ЧЗ-4 (1), Ф-10 (3) |
Нац Ларіна, Я. С. Формування й особливості застосування маркетингових стратегій підприємствами АПК [Текст] / Я.С. Ларіна> // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету. - 2006. - Вип. 97. - С. 386-389
Рубрики: Маркетинг Экземпляры всего: 10 НФ (6), ЧЗ-4 (1), Ф-10 (3) Свободны: НФ (6), ЧЗ-4 (1), Ф-10 (3) |
Нац Рябчик, А. В. Концептуальні засади міжнародного маркетингу для підприємств агропромислового комплексу [Текст] / А.В. Рябчик> // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету. - 2006. - Вип. 97. - С. 389-393
Рубрики: Маркетинг Экземпляры всего: 10 НФ (6), ЧЗ-4 (1), Ф-10 (3) Свободны: НФ (6), ЧЗ-4 (1), Ф-10 (3) |
Нац Швиденко, О. М. Особливості брендингової діяльності фірми після її поглинення [Текст] / О. М. Швиденко> // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. - 2011. - Вип. 163. Ч. 3. - С. 206-211
Рубрики: Маркетинг Экземпляры всего: 10 НФ (2), ЧЗН (1), Ф-10 (7) Свободны: НФ (2), ЧЗН (1), Ф-10 (7) |
Нац Четверик, О. В. Можливості розвитку підприємств бурякоцукрового підкомплексу на основі маркетингу [Текст] / О. В. Четверик> // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. - 2012. - Вип. 177, ч. 4. - С. 220-224
Рубрики: Маркетинг Экземпляры всего: 10 НФ (2), ЧЗН (1), Ф-10 (7) Свободны: НФ (2), ЧЗН (1), Ф-10 (7) |
Нац Чорна, О. М. Конкурентні переваги як основа розробки стратегії та методи і шляхи їх визначення [Текст] / О. М. Чорна> // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. - 2012. - Вип. 177, ч. 4. - С. 224-234
Рубрики: Маркетинг Экземпляры всего: 10 НФ (2), ЧЗН (1), Ф-10 (7) Свободны: НФ (2), ЧЗН (1), Ф-10 (7) |
Віс Карман, О. В. Організаційно-економічні засади збуту овочів в Україні [Текст] / О. В. Карман> // Вісник аграрної науки. - 2013. - № 6. - С. 76-78
Рубрики: Маркетинг Экземпляры всего: 1 ЧЗН (1) Свободны: ЧЗН (1) |
Агр Слободчуков, Д. В. Методи і технології протидії "чорному" шару в конкурентній боротьбі підприємств [Текст] / Д. В. Слободчуков> // Аграрна наука і освіта. - 2007. - Т. 8, № 3/4. - С. 151-155
Рубрики: Маркетинг Экземпляры всего: 1 ЧЗН (1) Свободны: ЧЗН (1) |
Нац Гапоненко, Г. М. Маркетинг та інновації: взаємозв'язок і вплив на діяльність підприємств [Текст] : библиография / Г. М. Гапоненко> // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України : Серія: Економіка, аграний менеджмент, бізнес. - 2014. - Вип. 200, ч. 1. - С. 76-84. - Библиогр.: с. 82-84
Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормированные): інноваційний розвиток Аннотация: Систематизовано наукові підходи до визначення сутності поняття "інновація" та уточнено дане визначення. Охарактеризовано взаємозв'язок маркетингу та інновацій та їх вплив на діяльність і розвиток підприємства. Экземпляры всего: 10 НФ (2), ЧЗН (1), Ф-10 (7) Свободны: НФ (2), ЧЗН (1), Ф-10 (7) |
Еко Окландер, М. Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації [Текст] : библиография / М. Окландер, І. Педько> // Економіст. - 2015. - № 4. - С. 13-18
Рубрики: Маркетинг Доп.точки доступа: Педько, І. Экземпляры всего: 1 Ф-10 (1) Свободны: Ф-10 (1) |
Акт Менді Мок Кім Ман "Мистецтво війни" Сунь Цзи в застосуванні до інноваційного та таргетованого маркетингу [Текст] : библиография / Менді Мок Кім Ман> // Актуальні Проблеми Економіки. - 2015. - № 11. - С. 8-13. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг Экземпляры всего: 1 Філія 10-го корпусу (1) Свободны: Філія 10-го корпусу (1) |
Акт Чухрай, Н. І. Маркетингові дослідження готовності підприємств Львівської області до входу на ринки ЄС [Текст] : библиография / Н. І. Чухрай, І. Я. Кулиняк> // Актуальні Проблеми Економіки. - 2015. - № 11. - С. 77-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг Доп.точки доступа: Кулиняк, І. Я. Экземпляры всего: 1 Філія 10-го корпусу (1) Свободны: Філія 10-го корпусу (1) |