Нац Лузан, П. Г. Просторова модель методів навчання [Текст] / П.Г. Лузан> // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету. - 2003. - Вип. 68. - С. 143-153
Рубрики: Освіта--Вища освіта--Методи навчання Экземпляры всего: 14 НФ (10), ЧЗ-4 (2), Ф-10 (1), Ф-6 (1) Свободны: НФ (10), ЧЗ-4 (2), Ф-10 (1), Ф-6 (1) |
Нац Васюк, О. В. Теоретичні аспекти застосування технології проектів в умовах вищого навчального закладу [Текст] / О. В. Васюк, Н. П. Романенко> // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. - 2011. - Вип. 159. Ч. 4. - С. 37-44
Рубрики: Освіта--Вища освіта--Методи навчання Доп.точки доступа: Романенко, Н. П. Экземпляры всего: 10 НФ (2), ЧЗН (1), ЧЗ-4 (7) Свободны: НФ (2), ЧЗН (1), ЧЗ-4 (7) |
Нац Лузан, П. Г. Теоретико-методичні засади визначення складності тестових завдань [Текст] / П. Г. Лузан, І. І. Пивовар> // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. - 2011. - Вип. 159. Ч. 4. - С. 73-82
Рубрики: Освіта--Вища освіта--Методи навчання Доп.точки доступа: Пивовар, І. І. Экземпляры всего: 10 НФ (2), ЧЗН (1), ЧЗ-4 (7) Свободны: НФ (2), ЧЗН (1), ЧЗ-4 (7) |
Нац Дьомін, О. А. Диференціація підходів в управлінні пізнавальною діяльністю на лабораторних заняттях [Текст] / О. А. Дьомін, І. О. Колосок> // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. - 2011. - Вип. 159. Ч. 4
Рубрики: Освіта--Вища освіта--Методи навчання Доп.точки доступа: Колосок, І. О. Экземпляры всего: 10 НФ (2), ЧЗН (1), ЧЗ-4 (7) Свободны: НФ (2), ЧЗН (1), ЧЗ-4 (7) |
Вищ Мікульонок, І. Стратити не можна помилувати, або знову про взаємини викладачів і студентів [Текст] / І. Мікульонок> // Вища школа. - 2013. - № 9. - С. 89-96
Рубрики: Освіта--Вища освіта--Методи навчання Экземпляры всего: 1 ЧЗН (1) Свободны: ЧЗН (1) |
Вищ Ткаченко, Н. Психологічні особливості запам'ятовування [Текст] / Н. Ткаченко> // Вища школа. - 2013. - № 12. - С. 39-46
Рубрики: Освіта--Вища освіта--Методи навчання Экземпляры всего: 1 ЧЗН (1) Свободны: ЧЗН (1) |
Нац Теслюк, В. М. Проблемна лекція як найоптимальніша форма навчання у вищій фколі [Текст] / В. М. Теслюк, М. М. Коваль> // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України : Серія: Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2014. - Вип. 199, ч. 1. - С. 371-376
Рубрики: Освіта--Вища освіта--Методи навчання Доп.точки доступа: Коваль, М. М. Экземпляры всего: 3 НФ (1), ЧЗН (1), ЧЗ-4 (1) Свободны: НФ (1), ЧЗН (1), ЧЗ-4 (1) |
Нац Шпак, І. Використання автентичних матеріалів при навчанні читанню англійською мовою [Текст] / І. Шпак> // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України : Серія: Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2014. - Вип. 199, ч. 1. - С. 421-425
Рубрики: Освіта--Вища освіта--Методи навчання Экземпляры всего: 3 НФ (1), ЧЗН (1), ЧЗ-4 (1) Свободны: НФ (1), ЧЗН (1), ЧЗ-4 (1) |
Вищ Мисник, О. Науково-методичні основи викладання біохімії амінокислот [Текст] : бібліографія / О. Мисник> // Вища школа. - 2014. - № 8. - С. 62-69
Рубрики: Освіта--Вища освіта--Методи навчання Кл.слова (ненормированные): білки -- фармакологія Аннотация: У статті представлені науково-методичні основи викладання біохімії амінокислот під час практичних занять та лекцій. Показано, що опанування цієї теми необхідне для вивчення фармакології та клінічних дисдиплін і має відбуватися з урахуванням відомостей з фізіології та патологічної фізіології Экземпляры всего: 1 ЧЗН (1) Свободны: ЧЗН (1) |
Нау Татух, М. Д. Впровадження кредитно-модульної системи навчання на прикладі курсу загальної фізики [Текст] : библиография / М.Д. Татух> // Наука і методика. - 2006. - Вип. 6. - С. 24-37
Рубрики: Освіта--Вища освіта--Методи навчання Экземпляры всего: 21 НФ (3), УФ (5), Ф-10 (3), Ф-4 (3), Ф-11 (2), Ф-12 (2), Ф-6 (3) Свободны: НФ (3), УФ (5), Ф-10 (3), Ф-4 (3), Ф-11 (2), Ф-12 (2), Ф-6 (3) |
Нау Пастушенко, С. І. Методичне забезпечення самостійної роботи студентів за кредитно-модульною системою навчання (на прикладі дисципліни "Теоретична механіка") [Текст] : библиография / С.І. Пастушенко, К.М. Горбунова> // Наука і методика. - 2006. - Вип. 6. - С. 38-41
Рубрики: Освіта--Вища освіта--Методи навчання Доп.точки доступа: Горбунова, К.М. Экземпляры всего: 21 НФ (3), УФ (5), Ф-10 (3), Ф-4 (3), Ф-11 (2), Ф-12 (2), Ф-6 (3) Свободны: НФ (3), УФ (5), Ф-10 (3), Ф-4 (3), Ф-11 (2), Ф-12 (2), Ф-6 (3) |
Нау Солошенко, О. В. Впровадження принципів кредитно-модульної системи в навчальний процес на факультеті переробки і зберігання сільськогосподарської продукції [Текст] : библиография / О.В. Солошенко, С.М. Скофенко, Л.М. Каліберда> // Наука і методика. - 2006. - Вип. 6. - С. 103-105
Рубрики: Освіта--Вища освіта--Методи навчання Доп.точки доступа: Скофенко, С.М.; Каліберда, Л.М. Экземпляры всего: 21 НФ (3), УФ (5), Ф-10 (3), Ф-4 (3), Ф-11 (2), Ф-12 (2), Ф-6 (3) Свободны: НФ (3), УФ (5), Ф-10 (3), Ф-4 (3), Ф-11 (2), Ф-12 (2), Ф-6 (3) |
Нау Лавров, Є. А. Модульно-рейтингова система навчання в умовах єдиного інформаційного простору університету [Текст] / Є.А. Лавров> // Наука і методика. - 2006. - Вип. 5. - С. 36-45
Рубрики: Освіта--Вища освіта--Методи навчання Экземпляры всего: 21 НФ (3), УФ (3), Ф-10 (3), Ф-4 (5), Ф-11 (2), Ф-12 (2), Ф-6 (3) Свободны: НФ (3), УФ (3), Ф-10 (3), Ф-4 (5), Ф-11 (2), Ф-12 (2), Ф-6 (3) |
Нау Бендера, І. М. Організація наскрізної наукової роботи студентів за кредитно-модульної системи організації навчального процесу [Текст] / І.М. Бендера, Ю.І. Панцир, І.Д. Герасимчук> // Наука і методика. - 2006. - Вип. 5. - С. 67-77
Рубрики: Освіта--Вища освіта--Методи навчання Доп.точки доступа: Панцир, Ю.І.; Герасимчук, І.Д. Экземпляры всего: 21 НФ (3), УФ (3), Ф-10 (3), Ф-4 (5), Ф-11 (2), Ф-12 (2), Ф-6 (3) Свободны: НФ (3), УФ (3), Ф-10 (3), Ф-4 (5), Ф-11 (2), Ф-12 (2), Ф-6 (3) |
Нау Татух, М. Д. Впровадження кредитно-мудульної системи навчання на прикладі курсу загальної фізики [Текст] / М.Д. Татух> // Наука і методика. - 2006. - Вип. 6. - С. 24-37
Рубрики: Освіта--Вища освіта--Методи навчання Экземпляры всего: 21 НФ (3), УФ (5), Ф-10 (3), Ф-4 (3), Ф-11 (2), Ф-12 (2), Ф-6 (3) Свободны: НФ (3), УФ (5), Ф-10 (3), Ф-4 (3), Ф-11 (2), Ф-12 (2), Ф-6 (3) |
Нау Величко, О. П. Оптимізаційні моделі у роботі майбутніх маркетологів [Текст] / О.П. Величко> // Наука і методика. - 2006. - Вип. 6. - С. 69-76
Рубрики: Освіта--Вища освіта--Методи навчання Экземпляры всего: 21 НФ (3), УФ (5), Ф-10 (3), Ф-4 (3), Ф-11 (2), Ф-12 (2), Ф-6 (3) Свободны: НФ (3), УФ (5), Ф-10 (3), Ф-4 (3), Ф-11 (2), Ф-12 (2), Ф-6 (3) |
Нау Біляєв, М. М. Застосування чисельних моделей у випускних мігістерських роботах із гідромеліорації [Текст] / М.М. Біляєв, Д.М. Онопрієнко> // Наука і методика. - 2006. - Вип. 6. - С. 76-82
Рубрики: Освіта--Вища освіта--Методи навчання Доп.точки доступа: Онопрієнко, Д.М. Экземпляры всего: 21 НФ (3), УФ (5), Ф-10 (3), Ф-4 (3), Ф-11 (2), Ф-12 (2), Ф-6 (3) Свободны: НФ (3), УФ (5), Ф-10 (3), Ф-4 (3), Ф-11 (2), Ф-12 (2), Ф-6 (3) |
Вищ Хмель, В. Методологічні аспекти викладання іноземної мови для спеціальних цілей на нефілологічних факультетах університетів [Текст] : библиография / В. Хмель> // Вища школа. - 2015. - № 4/5. - С. 87-97. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта--Вища освіта--Методи навчання |
Біо Кульбашна, Я. А. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх стоматологів засобами інформаційно-телемкомунікаційних технологій [Текст] : библиография / Я. А. Кульбашна> // Біоресурси і природокористування. - 2014. - Т.1, № 1/2. - С. 162-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Вища освіта--Методи навчання Экземпляры всего: 1 Читальний зал для науковців (1) Свободны: Читальний зал для науковців (1) |
Вищ Сухарніков, Ю. Методологічні засади перебудови й осучаснення вищої освіти України [Текст] : библиография / Ю. Сухарніков> // Вища школа. - 2015. - № 11/12. - С. 35-61
Рубрики: Освіта--Вища освіта--Методи навчання Экземпляры всего: 1 Читальний зал для науковців (1) Свободны: Читальний зал для науковців (1) |