Нац Кушнір, І. Г. Удосконалення організаційної структури відділу маркетингу на підприємствах м"ясного птахівництва [Текст] : библиография / І. Г. Кушнір> // Науковий вісник Національного аграрного університету. - 2007. Вип. 110. Ч.2. - С. 354-359
Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва |
Нац Пластун, О. І. Використання інтернет-технологій для моніторінгу світових ринків продукції АПК [Текст] / О.І. Пластун, І.Г. Кушнір> // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету. - 2004. - Вип. 76. - С. 325-328
Рубрики: Комп'ютерна технологія Доп.точки доступа: Кушнір, І.Г. Экземпляры всего: 10 НФ (7), ЧЗ-4 (1), Ф-10 (2) Свободны: НФ (7), ЧЗ-4 (1), Ф-10 (2) |
Нац Кушнір, І. Г. Теоретичні аспекти формування організаційних структур маркетингу [Текст] / І.Г. Кушнір> // Науковий вiсник Нацiонального аграрного унiверситету. - 2006. - Вип. 97. - С. 348-354
Рубрики: Маркетинг Экземпляры всего: 10 НФ (6), ЧЗ-4 (1), Ф-10 (3) Свободны: НФ (6), ЧЗ-4 (1), Ф-10 (3) |