Нац Рудницька, О. В. Організація маркетингової діяльності на ринку органічної агропродовольчої продукції [Текст] : библиография / О. В. Рудницька> // Науковий вісник Національного аграрного університету. - 2007. Вип. 110. Ч.2. - С. 339-342
|
Нац Балановська, Т. І. Маркетингові аспекти діяльності підприємств на агропродовольчому ринку [Текст] : библиография / Т. І. Балановська, О. П. Гогуля> // Науковий вісник Національного аграрного університету. - 2007. Вип. 110. Ч.2. - С. 343-347
Доп.точки доступа: Гогуля, О.П. |
Суч Буряк, Р. І. Система маркетингового менеджменту птахівничого підприємства як складова управління якістю діяльності [Текст] / Р. І. Буряк> // Сучасне птахівництво. - 2011. - №3(100). - С. 30-35
Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва |
Нац Камінська, Т. Г. Вартісні оцінки майна підприємств України [Текст] / Т. Г. Камінська> // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. - 2011. - Вип. 168, ч. 1. - С. 284-295
Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва |
Нац Орехівський, Ю. Г. лГобальність інтелектуалізації аграрної праці в неопарадигмі управління економікою знань [Текст] / Ю. Г. Орехівський> // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. - 2011. - Вип. 168, ч. 1. - С. 254-260
Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва |
Нац Балановська, Т. І. Вдосконалення процесу планування маркетингової діяльності в сільськогосподарському підприємстві [Текст] / Т. І. Балановська, О. В. Степенко> // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. - 2011. - Вип. 168. ч. 1. - С. 141-144
Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва Доп.точки доступа: Степенко, О. В. |