Поисковый запрос: <.>K=формування<.> |
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9 |
>1.
| Войналович М. Морфологічні зміни в яєчниках бджолиних маток за різних способів формування сімей-вихователів/М. Войналович, В. Броварський // Тваринництво України, 2008,N №10.-С.35-39
|
>2.
| Андросович І.І. Формування ринку м"яса великої рогатої худоби/І. І. Андросович // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. 110. Ч.2.-С.166-169
|
>3.
| Радько В.І. Формування пропозиції на ринку молока регіону/В. І. Радько // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. 110. Ч.2.-С.177-181
|
>4.
| Опря О.А. Формування ринку хлібобулочних виробів Київського регіону/О. А. Опря // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. 110. Ч.2.-С.211-215
|
>5.
| Король Т.Ю. Формування ринку зерна України у контексті вимог світової організації торгівлі/Т. Ю. Король // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. 110. Ч.2.-С.234-238
|
>6.
| Маковська С.О. Формування конкурентоспроможності аграрного виробництва/С. О. Маковська // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.269-273
|
>7.
| Лопотан Л.В. Критерії оцінки та пріорітетні напрями формування конкурентоспроможності продукції птахівництва/Л. В. Лопотан // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.289-293
|
>8.
| Ларіна Я.С. Можливості формування конкурентних переваг підприємств АПК України на основі застосування маркетингових стратегій/Я. С. Ларіна // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.347-351
|
>9.
| Левшукова Т.М. Особливості формування маркетингового механізму фінансування підприємств АПК як складової агромаркетингу/Т. М. Левшукова // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.359-361
|
|