Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Періодичні видання. Журнали- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Національний університет біоресурсів і природокористування України (335)Електронна картотека статей (1286)Екологія та охорона навколишнього середовища (159)Науковці НУБіП України (248)Дисертації та автореферати (362)Магістерські та бакалаврські роботи випускних каферд (25)Програми навчальних дисциплін (1)Історія НУБіП України (3)Повні тексти навчальних видань (25)Бібліографічні покажчики, списки, довідки (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=формування<.>
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9
1.

Войналович М. Морфологічні зміни в яєчниках бджолиних маток за різних способів формування сімей-вихователів/М. Войналович, В. Броварський // Тваринництво України, 2008,N №10.-С.35-39
2.

Андросович І.І. Формування ринку м"яса великої рогатої худоби/І. І. Андросович // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. 110. Ч.2.-С.166-169
3.

Радько В.І. Формування пропозиції на ринку молока регіону/В. І. Радько // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. 110. Ч.2.-С.177-181
4.

Опря О.А. Формування ринку хлібобулочних виробів Київського регіону/О. А. Опря // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. 110. Ч.2.-С.211-215
5.

Король Т.Ю. Формування ринку зерна України у контексті вимог світової організації торгівлі/Т. Ю. Король // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. 110. Ч.2.-С.234-238
6.

Маковська С.О. Формування конкурентоспроможності аграрного виробництва/С. О. Маковська // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.269-273
7.

Лопотан Л.В. Критерії оцінки та пріорітетні напрями формування конкурентоспроможності продукції птахівництва/Л. В. Лопотан // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.289-293
8.

Ларіна Я.С. Можливості формування конкурентних переваг підприємств АПК України на основі застосування маркетингових стратегій/Я. С. Ларіна // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.347-351
9.

Левшукова Т.М. Особливості формування маркетингового механізму фінансування підприємств АПК як складової агромаркетингу/Т. М. Левшукова // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.359-361
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)