Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Періодичні видання. Журнали- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронна картотека статей (38)Науковці НУБіП України (6)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Маркетинг -- Організація сільськогосподарського виробництва<.>
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
1.

Грабко Н.О. Маркетингове забезпечення підприємств молочної промисловості Одеської області/Н. О. Грабко // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.332-335
2.

Данько Ю.І. Трансформація комплексу маркетингу аграрних підприємств в умовах вступу до СОТ/Ю. І. Данько // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.335-338
3.

Рудницька О.В. Організація маркетингової діяльності на ринку органічної агропродовольчої продукції/О. В. Рудницька // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.339-342
4.

Балановська Т.І. Маркетингові аспекти діяльності підприємств на агропродовольчому ринку/Т. І. Балановська, О. П. Гогуля // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.343-347
5.

Ларіна Я.С. Можливості формування конкурентних переваг підприємств АПК України на основі застосування маркетингових стратегій/Я. С. Ларіна // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.347-351
6.

Косіюк В.П. Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств регіонального агропромислового підкомплексу/В. П. Косіюк // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.351-354
7.

Кушнір І.Г. Удосконалення організаційної структури відділу маркетингу на підприємствах м"ясного птахівництва/І. Г. Кушнір // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.354-359
8.

Левшукова Т.М. Особливості формування маркетингового механізму фінансування підприємств АПК як складової агромаркетингу/Т. М. Левшукова // Науковий вісник Національного аграрного університету, 2007. Вип. 110. Ч.2.-С.359-361
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)