Поисковый запрос: <.>S=Маркетинг -- Організація сільськогосподарського виробництва<.> |
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8 |
>1. ![](http://irb.nubip.edu.ua/irbis64r_14/images/printer.jpg)
| 339.138:637.1/3 (477.74) Нац
Грабко, Н. О. Маркетингове забезпечення підприємств молочної промисловості Одеської області [Текст] : библиография / Н. О. Грабко> // Науковий вісник Національного аграрного університету. - 2007. Вип. 110. Ч.2. - С. 332-335
Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва
Найти похожие
|
>2. ![](http://irb.nubip.edu.ua/irbis64r_14/images/printer.jpg)
| 631:339.168 Нац
Данько , Ю. І. Трансформація комплексу маркетингу аграрних підприємств в умовах вступу до СОТ [Текст] : библиография / Ю. І. Данько > // Науковий вісник Національного аграрного університету. - 2007. Вип. 110. Ч.2. - С. 335-338
Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва
Найти похожие
|
>3. ![](http://irb.nubip.edu.ua/irbis64r_14/images/printer.jpg)
| 631.1.027:338.439.5 Нац
Рудницька, О. В. Організація маркетингової діяльності на ринку органічної агропродовольчої продукції [Текст] : библиография / О. В. Рудницька> // Науковий вісник Національного аграрного університету. - 2007. Вип. 110. Ч.2. - С. 339-342
Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва
Найти похожие
|
>4. ![](http://irb.nubip.edu.ua/irbis64r_14/images/printer.jpg)
| 631.1.027 Нац
Балановська, Т. І. Маркетингові аспекти діяльності підприємств на агропродовольчому ринку [Текст] : библиография / Т. І. Балановська, О. П. Гогуля> // Науковий вісник Національного аграрного університету. - 2007. Вип. 110. Ч.2. - С. 343-347
Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва
Доп.точки доступа: Гогуля, О.П. Найти похожие
|
>5. ![](http://irb.nubip.edu.ua/irbis64r_14/images/printer.jpg)
| 631.1.027 :631.11 Нац
Ларіна, Я. С. Можливості формування конкурентних переваг підприємств АПК України на основі застосування маркетингових стратегій [Текст] : библиография / Я. С. Ларіна> // Науковий вісник Національного аграрного університету. - 2007. Вип. 110. Ч.2. - С. 347-351
Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва
Найти похожие
|
>6. ![](http://irb.nubip.edu.ua/irbis64r_14/images/printer.jpg)
| 631.1.027.009.12:631.11 Нац
Косіюк, В. П. Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств регіонального агропромислового підкомплексу [Текст] : библиография / В. П. Косіюк> // Науковий вісник Національного аграрного університету. - 2007. Вип. 110. Ч.2. - С. 351-354
Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва
Найти похожие
|
>7. ![](http://irb.nubip.edu.ua/irbis64r_14/images/printer.jpg)
| 339.138:657.54 Нац
Кушнір, І. Г. Удосконалення організаційної структури відділу маркетингу на підприємствах м"ясного птахівництва [Текст] : библиография / І. Г. Кушнір> // Науковий вісник Національного аграрного університету. - 2007. Вип. 110. Ч.2. - С. 354-359
Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва
Найти похожие
|
>8. ![](http://irb.nubip.edu.ua/irbis64r_14/images/printer.jpg)
| 631.11.027/.162 Нац
Левшукова, Т. М. Особливості формування маркетингового механізму фінансування підприємств АПК як складової агромаркетингу [Текст] : библиография / Т. М. Левшукова> // Науковий вісник Національного аграрного університету. - 2007. Вип. 110. Ч.2. - С. 359-361
Рубрики: Маркетинг--Організація сільськогосподарського виробництва
Найти похожие
|
|